.

17 august 2011

hee sorry lama xupdate serious aku malas --' hmm okay .hahah k nk cte pasal aku shopping gn dyra estelle and hana lee hahha serious best weyhhh ;') hahhaa 
okay kelua dlm pkol 10 lebihkn --' nta lh tk egat sgt .dh smpy carefour to tgk dorg dh tggu aku.sorry weyhh aku lmbat ;/ haaa k dh nmpk pergi lh dkt dorg .hee ada lh cina ny usha-2 smbil trsenyum.k aku pun senyum lh balikk :) muahahhah .dh smpy kt dorg trus naik g saloon amoy to .mula-2 buat rmbut aku jp then dh siap hana buat treatment .fuyoooooo sumpah cantik weyhhh ;') 3jealousaku .hmmm k dh siap semuaaa grk lh g train dgn jalan kaki panas-2 to ya allah sumpah penat *selamatxpuasa .HAHAHH .dh beli ticket tggu train .dh smpy hangtuah trs masuk TS beli bju aku jp .hee dpt bpe jeaa --' k lepas to pergi beli selua aku .ya allah ny paling terseksa ==' k aku nk straight curt .mula-2 mntk saiz M sumpahhh aku ckp tyme kaki nk msk dh ketat .BODOH ! haha aku mcm nk nges takut xd saiz .hmm lepas to cr sua lain try saiz L k baru muat :') hahah trs trsenyum .hehe dh beli seluar trs grk SW .beli bju hana bju aku then lens --' hahha dh bpe jam dlm SW to .dyra nk MJ mntk duitkt ibu dia :) hee mula-2 nk naik train tp aku malas gila nk patah balikk .k aku ckp naik cab guna duit aku .fulamakkkk trpaksa doe <3 hahaha watlekkk lh .hehe k aku ckp gn dyra 

aku : weyhh mane cab ny aku penat nk tggu 
dyra : haaa tggu kt dpn SW to lh fyy
aku : ha'ahhh lupaaa haha
hana: haaaa to cab 
aku : ALHAMDULLILAHH
dyra ; ohh islam rupanyaaa

k,panashati gila gn dyra --' hahah dia ckp dy trgt ayat KLGNGSTR .muahahah rasa mcm nk cepuk jea dahi dia -- .hana dh gelak-2 mcm org gilaaa .hahahha .dh naik cab to org cab to mcm sial pulakkk .buat muka cibek dia .KAU KALAU KERJA TK IKHLAS XPAYAH LHHH ! siotttt jea bila trgt balikk .errr puihhhh. dh smpy MJ hmbk duit semuaaa grk g jln TAR .k masuk first lady jp kelua jea jumpa SHASYA ISHAK hahha aku egt kn sapa tah yg pggl .heee .dh jln-2 kt situ k nk balik sumpah penat .hmmm dlm pkol 4 lbh mcm to grk g train .hee dh naik train smpy CSL .trs jalan g bazaar .hmm k dh ondwy balik to jumpa mbe lama

shahrul ; weyhh dyra mne
aku  : tggu cab dpn sana kot
sharul : haaa dh besar kau kn 
aku : hahaha babi

errrrajak trsgt kurangajar ehh kau --' hahah jalan lh balik rumah <3 hee sumpahh best .muahhhh lebiuu :*