.

baik dh :')

nur shafira a.k.a shasha comel :') hehe act dia ny adik angkt kita .sayang dia sgt weyhhh .k first kenal aku tgk dy buat relation dgn ex aku fyras zaffrie hmm k lepas to add lh budak ny .hahah dh add tegur-2 lhh dia kn ,k dr situ rapat lh kitaorg :* rapat lhh jugakkk .dulu salu txt otp semua gn dia kn .tp sayang doe xpernah jumpa lg :'( nk sgt jumpa dia weyhh ;/ rindu tahu .dpat jumpa aku terus pelukkk dia :') hee hmm k 15 january aku coup dgn abg angkt dia wan haziq waowww trkejut weyhhhh .hahah dpt tahu pun sbb tgk wall haziq :p hee adik abg bgai kn .xkisahhh lh to cita lama .hmm nk dkt 2 bulan lebih kita org kenal then gaduhh kejap :'( bukan apa ny semua salah aku .sbb aku buat dia kecewa ;'/ dikkk akk mintak maaf tw :'( maaf sgtsgtsgtsgt then aku dlte dia weyhh sbb dia ada buat status dkt fb yg ramai sgt LIKE ya allah ya tuhan ku dr situ aku terasa sgt .nangis tyme to weyhh :'( serious sentap gilaaaaaaaaaaa .k nvm ;') dh bpe lama to sumpah rindu gila gn adk shafira ny aku pun hanta msj dkt fb ;') ya allah lepas bpe hari to dy reply weyhhh :'D happy sgttttttttttttttttttttttt ! hihi k add lh dia balik :p #mukaxmalu hee dr situ and smpai skrg kitaorg dh bebaik :') alhamdullilah ! adik akk sayang adk tw :* sorry pasal harito :/ hee ILOVEYOU


ondwy nk bebaik ;p