.

ride :)

smlm aku pergi ride ;) happy gilaaa even sedihhhh ;') fyyy kuattttttttttttttttt ! yeahhhh man .okay lh mula-2 balik sch gn scha wany and ieda .dh hanta si scha wany ,balik umah aku then tetbe ieda ajak g titiwangsa :D okay aku ckp naik apa dy kata bawak fixie .hahaha yeahhhh suka aku .ride punya pasal hitam aku weyhhh . masuk rumah tuka baju semua minum jp then gerakkk .hahah mula-2 g flat sri melaka ajak dyra .hmm dy ckp fixie xd .okayyy xpew pergi jalan-2 tmpt lain jp .then penat rehat lh kejap .hahhahah sumpah aku penat .then g bazaar permaisuri  :) ada abg gatal kacau aku ;/ puihhhhhhhhh .tetbe pakob call .hhahha ex couple ;* hihi pergi lh macd kg pndn jumpa dy punya pasal .okay tyme nk lintas to aku hampir jea kne langgar gn bus ;'( sumpahhhh seram gilaaaa ! haihhh .heee jumpa si budak comel to .muahhhmuahhh .hahhha aku penat sgt lepas jumpa baru balikkk /hehe hapyyyy <3



dadalee penattt :/ 
muka dh hitam ;'/ hmm #ada mamat snyum kt aku  :p
 
tetttttttttttttttttttt to jea pic .xboleh tunjuk bnyk-2 .hahahah papepun aku happy ;*